Често задавани въпроси

Информация за доставка

Какви са опциите за доставка?

Изпращаме всяка поръчка с куриерска фирма Еконт. Възможност за поръчка до адрес или офис на куриер. Всяка пратка се изпраща с опция преглед и тест.

След колко време ще получа своята поръчка?

Срокът за изпращане на поръчки е от 1 до 5 работни дни. При по-голяма натовареност, на сайта ще бъде поставено съобщение за забавяне в срока за реализация на поръчките, или ще се свържем с Вас допълнително, за да Ви уведомим кога да очаквате поръчката.

Информация за поръчка, плащане и политика за връщане

Как да поръчам?

Стъпки за поръчка през нашия сайт:

Достъпете продукта, който желаете да поръчате. Изберете размер и натиснете бутон “Купи”. Продуктът е добавен във вашата кошница. Може да продължите с пазаруването или да пристъпите към завършване на поръчката. Когато сте готови, достъпете на количката и натиснете “Поръчка”. Въведете данни за доставка.

Може да поръчате и на телефон: 087 668 3000.

Трябва ли да имам акаунт за да поръчам?

Не, не е необходимо да имате акаунт за да направите поръчка. Необходимо е само да попълните данните за доставка.

Към кого да се обърна ако имам въпроси?

Може да се свържете с нас:

  • На телефон: 087 668 3000
  • На мейл: office@aure.bg
  • Чрез съобщение в страницата ни във Facebook или в Instagram.

Как мога да откажа или да променя своята поръчка?

Може да откажете или да промените Вашата поръчка на телефон: 087 668 3000 или чрез изпращане на имейл на адрес office@aure.bg

Какви са методите за плащане?

Плащането става в момента на доставка на поръчката или онлайн чрез кредитна/дебитна карта.
Ако желаете да платите с карта на куриера Ви съветваме да предупредите, когато получите обаждане от куриерската фирма.

Каква е цената на доставката?

Цената за доставка е 5 лв.

При поръчки над 80 лв. доставката е безплатна.

Как мога да върна продукт?

Има две опции за връщане:

  • Още при получаването на стоката след преглед и тест.
  • В рамките на 14 дни като изпратите чрез куриер стоката към нас.
    Куриерските разходи по връщането на стоката са за сметка на клиента. В този случай, моля, попълнете формулярът за връщане, приложен към Вашата поръчка.